'DIA MULAKAN DULU! DIA TUNJUK ISYARAT LUCAH PADA KAMI!'- BIKERS


Susulan kes seorang pemandu mendakwa dirinya dimaki hamun oleh sekumpulan bikers di Hentian Serdang semalam, tampil seorang individu, Aqil Imam Muda, yang dipercayai ahli kumpulan bikers berkenaan menafikan dakwaan Azahari Ismail. 


"Kepada Encik Azahari Ismail yang viralkan dalam Facebook tentang parking di Petronas Hentian Serdang. Saya nak tanya, anda ada masalah ke dengan kami bikers?

"Memang anda ada beritahu kami tentang parking, tak bagus park motor begitu tetapi dalam pada masa itu juga, memang banyak parking kosong di situ. Jadi, tiada masalah bagi siapa-siapa pun nak parking.

"Kamu cakap kamu tegur sebab Melayu sama Melayu. Tetapi cara kamu pegang anu kamu dan tunjukkan kepada kami itu memang adab Melayu ke? Maaf kalau saya terkasar bahasa. Kami ada ramai saksi. Kamu boleh katakan apa sahaja," katanya. 


Salah seorang ahli bikers terbabit juga turut menafikan dakwaan Azahari melalui WhatsApp.

"Pembetulan tentang statement dalam Facebook tentang bikers parking di stesen minyak Petronas Serdang Solaris.

"Saya ingin memberi komen berdasarkan kes di atas. Pada jam 8.00 pagi, kami group-group bikers berkumpul di Petronas Solaris, Serdang. Semasa kami berbual-bual, tiba-tiba kami didatangi oleh seorang lelaki yang meminta kami mengalihkan motosikal kami dengan nada yang tinggi dan kurang sopan.

"Kami memberitahu dia supaya parking di tempat lain memandangkan masih banyak tempat lain yang kosong. Malangnya kami dibalas dengan ayat yang berbunyi 'P*kimak kau! Ini tempat parking kereta!'. 

"Kawan-kawan yang mendengar percakapan lelaki tersebut mula membalas dengan perkataan kasar. Bukan kami yang mulakan tetapi lelaki itu yang sengaja mencari pasal. 

"Tak tahu kenapa dia berkeras juga nak parking di situ yang terang-terang dah ada motosikal. Selepas dia park kereta di tempat lain, dia laungkan 'Oiii!' sambil memegang alat sulit dan menunjuk isyarat lucah kepada kami dengan tangan. Kami hanya memerhatikan dari jauh. Kami tengok dia ambil gambar, kami fikir sesuatu yang tidak elok maka kami pun mengambil gambar kereta dan gambar lelaki itu untuk rujukan selepas ini," katanya Adik Fiqa As Salam dari group Puchong Bikers.




Maka terjawablah kes ini yang mana pihak pengadu pertama telah membuat kenyataan palsu yang memburuk-burukkan kumpulan bikers tadi demi kemenangannya di laman sosial.   


(Sumber:THEHYPEMEDIA)
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment