"Maaf, Saya Bukan Dr Pakar Sakit Puan"- Dr Shazril



Susulan kes wanita mengedik dengan Dr Shazril yang diundang ke Hot FM beberapa hari yang lain, kini beliau sendiri tampil memberikan penjelasan. 

"Pertama kalinya, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih nasihat dan teguran yang diberikan oleh anda di laman sosial media baru-baru ini.

"Memang saya tidak sangka perjumpaan di Hot FM Isnin lalu akan mencetuskan pelbagai kontroversi dari pelbagai pihak. Walaupun ada komen-komen yang rata-ratanya berbaur kurang enak untuk didengar, buang yang keruh dan ambil yang jernih. Komen itu boleh dijadikan sebagai pengajaran utuk saya memperbaiki diri saya sebagai doktor dan individu. 

"Kesimpulannya, saya hanyalah manusia biasa yang tidak terlepas dari melakukan kesilapan dan saya memohon maaf sekiranya saya ada menyinggungkan mana-mana pihak. 

"And to clear off d air, saya bukanlah seorang doktor pakar sakit puan, saya hanyalah seorang pegawai perubatan siswazah (houseman) yang kini di unit kecemasan," jelasnya dengan tenang. 

Penjelasan Doktor Shazril itu menerima respon yang baik dari followersnya yang rata-rata memberi nasihat agar usah mengambil peduli kata-kata golongan netizen yang hanya tahu mencari kesilapan orang lain. 

(Sumber:THEHYPEMEDIA.COM)
Share on Google Plus

About Muhammad Fakhruzzaman